7 Nisan 2013 Pazar

HERKES ERTESİ GÜN ÖLÜR

Saatler hep düşmandır,
İhanete uğradığını fark ettikten sonra.
Bakışlarının ne manaya geldiğini bilemem ben.
Dünyanın en güzel kadını değilsen.
Başımdaki huniyi göremezsen tüm çocuklar delirecek!
Emniyet amiri değilim,
Kimseyi tehdit edemem.
Beni hediyelik eşya dükkânından çıkartman gerek,
Kocaman bir filim ben!

Ama herkes ertesi gün ölür,
Ne olur buna inan!
Tüm takvimler yandaştır
Ve medyatiktir tüm yaprakların arkasına yazılanlar.
Sen konuşmaya başladığında,
Ben saçlarını alevle boyatsam.
Renk körüyüm ben kahretsin!
Siyahla şu gri dediğiniz rengi bir ayırsam…
Beni papatyalara ihanetten yargılayamazsın,
“Beni sadece Tanrı yargılar”mış…
Ölsün bu klişeyi sırtında taşıyanlar!
Oysa herkes ertesi gün ölür!
Ölür herkes bir gün önce onlarla konuşursam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder