3 Nisan 2013 Çarşamba

YIKILMA SAKIN

Ramazan Başaran kardeşime itafen... 

Kardeşim…

Ellerinden tutamam ki şimdi ben...
Aramızda uçakların bile kısaltamadığı,
Bunca mesafe varken.
Şimdi ben çaresizim,
Acizim şimdi ben!
Tek yapabildiğim,
Başlamaktır bildiğim sureden!
Ama sen sımsıkı sarıl ne olur,
Şu “yalan” dediğin hayata.
Bitmesin,
Gerçekte bu bir oyun olsa da!
Ellerin gevşemesin,
Sık şu zamanı Ali gibi kudretli;
Beni korkutma!
Ne olur!
Ne olur bırakma kendini sakın!
Benim geceleri kıpırdayacak hep dudaklarım…

Kardeşim…
Sözler bazen “hiçbir şey” anlatır!
Ömür denilen bu yolculuk,
Bilinmez hangi durağa kadardır.

Sesinden dinlemiş o en güzel ilahiler hatrına,
Sarıl şu yaşamak denilen meretin boğazına!
Sen ki Resulün tebessümüne olmuştun “bende”
O en güzel rüzgârlar çarpardı yüreklere,
Kardeşim…
Sen güldüğünde!

Dualar… Dualarımız…
Ki yıldızları gökte tutan onlardır!
Pes etme sakın, yakışmaz sana!
Daha oruca hasret nice “Ramazan” vardır!

Kardeşim…
Sözler bazen “hiçbir şey” anlatır!
Sana yollayabileceğim tek şey:
-Affet… -
Dualarımdır! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder